23 Eylül 2010 Perşembe

gidesim var, bazı şeyleri belki de çoğu şeyi değiştiresim var.. daha neyi nasıl nerde ne zaman değiştirmek istediğim de kafamda net değil. netlik olmadığı için "macera arayan bir insan" modunda olup olmadığımı sorguladım geçen gün. ama YOK o modda değilmişim.. ben ne yapacağıma tam karar verememişim.. o da kafamda yavaş yavaş şekilleniyormuş.. hatta ben burada düzen kurmayı bekliyormuşum..
şurada herşey bi tam belli olsun ben gideceğim.. şöyle hafif bir düzene giriyormuş gibi olsun hayatım.. ben giderim ya da bi şey değiştiririm.. sonrası allah kerim.. eee düzen bana fazla gelir.. ev var okul var ama tez yok, iş var ama okulla nasıl olur belli değil, duygusal olarak harika değilim zaten hiç olmadım , manita desen o da yok.. yani düzen yok ve böyle ben burda iyiyim..
huzur heyacanda demiştim ben bi zaman önce galiba haklıymışım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder