4 Ekim 2010 Pazartesi

saçımcım..

saçımı kestireli çok oldu, evet harika olmadı ama canım istemişti ve rahatlamak istemiştim.. zaten pişman da değilim kestirdiğime lakin son zamanlarda annem ve yakın arakdaşlarım, "sen bi daha kısa kestirme saçını", "fön çektirsene", "jöle sürsene" vb laflar etmeye başlayınca bende saçımda bir düzenlemeye gideyim bari dedim ve daha farklı kurutma ve toplama teknikleri yarattım. çok acaip şeyler değil yaptıklarım ama eskiden hiç umursamadığım ve neredeyse saçlarımı yapıştırdığım için bu son yaptıklarım benim için farklılık ve yenilik.. hem bence başarılı da oldum! şimdi gelin görün beni :) evet hala harika değilim ama eskisi kadar çirkin de değilim bence :)sevgiler.. oldum olalı saçıma ve siyahıma karışan insanlar size hem saygılar hem sevgiler..

2 yorum:

  1. taş gelsin mi kafama?

    YanıtlaSil
  2. malesef bu konuda özel değilsin. çevremde senin gibi tahminen 10a yakın insan var :) hepinize saygılar sevgiler :)

    YanıtlaSil