1 Kasım 2010 Pazartesi

ama ve

zaman geçer..
eski fotoğraflara bakıyorum arkadaşlar değişmiş.. ilişkiler değişmiş.. dün can ciğer olan bu gün küsmüş, kopmuş..
yalanlar söylenmiş..
nişanlar düğünler olmuş..
el sıkışmalar olmuş.. küçük heyecanlar yaşanmış ve tabi büyük hayal kırıklıkları..

zaman geçiyor yanımda kalanlara bakıyorum bi de aldığım kilolara yanımda kalanlar hep kalsın istiyorum da şu kilolar hemen gitsin ama ! ve ben duygusal insanım ama duygusallığa teslim olmaktan da kaçıyorum. yalızken ağlıyorum deli gibi bi de ailemin yanında ne de olsa ilk ağladığımda onlar vardı yanımda onlardan saklayacak bi şeyim kalmadı.

ve bu aralar her zamankinden daha çok kafam karışık ve daha çok düzensizim. yazıyı yazarken de hissetim bunu ve bu aralar ne kendime ne de başkalarına yetmiyorum. ama hala iyi bir insan olma yolunda ilerliyorum en azından ben böyle düşünüyorum. geçmişte ve gelecekde benim "kötü, iki yüzlü, yalancı, çıkarcı" ve bilimum pis sıfatlara haiz olduğumu düşünenler veya düşünecekler varsa onlara sadece çelik aynaaa demek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder