3 Şubat 2011 Perşembe

şu sıralar gelip giden ağır baş ağrıları, kalp çarpıntımsı ataklar.. hepsi sayende cicim! "iyi geceler!" . "sana da" demediğim için ya da! ben tatile çıkıyorum o zaman.. tek gecelik ankara.. dönünce olursan burada görüşürüz. hadi bay bay!!! dikkat et kendine soğuktur oralar! gürültülü müzik ne demek? biraz fazlam var ama yaza kadar veririm ben!! onda gizli guatr var biliyorsun çok üstüne gitmesek iyi olur! normal insan olarak yaşamadın sen 50 sene. hiç de normal değilsin ki? sorun studyoda! sabah kalkıp işe gitmek değil ki dert!! adaya gidelim tamam ama hemen dönelim çok oyalanma çok samimidir bilirsin! hep aynı şeyleri yapıyorsun ama sen.. herkesi aptal yerine koyup kandırdın da ama inanmadılar artık. duvarı kırdırtmadığımız iyi oldu.. yanlız mı kaldın? planlarda değişiklik yaptım rakı ısmarla bi gün anlatayım.. bodruma gidemez oldum yıldızlar şahidim. daha fazla patates yemesek iyi olur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder