2 Haziran 2011 Perşembe

hava nasıl oralarda?

son zamanlarda çok sık rüya görüyorum ve yoğun olarak aynı insanı görüyorum, olaylar farklı ama insan baki. belki bir daha onu göremeyeceğim için rüyalarla avunabileyim diye bilinçaltım bana süpriz yapıyordur.. sağolsun pek düşünceli..

sen her gece rüyalarımda gelip bana ağlıyorsun,
bense bir türkü tutturmuş gece gündüz söylüyorum,
gelip beni dinliyor musun?


edip akbayram benim çocukluğumda en çok duyduğum ve alışkın olduğum şarkıcılardan biri, ama daha şimdi yıllarca dinlediğim bu şarkısı bana garip bir şekilde anlamlı gelmeye başladı..

şarkıyı kafamda döndürmeye devam ettikçe her sözünü tekrar tekrar sevip tekrar tekrar anlamlı buluyorum. bu şarkı çok değerli çok anlamlı demek değil amacım ama sanki bu şarkı benim için iletişim aracı oldu..

"bildiğim pek çok doğru var, gittiğim bir tek yolum var"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder