8 Şubat 2012 Çarşamba

chez toi

fazla mı büyük konuşuyorum acaba?

iddialı lafları pek severim ama abarttığımı da belirtirim her fırsatta! yakın çevremdekiler iddialı lafları sevdiğimi ve megolomanmışcasına davrandığımı ve bununla eğlendiğimi bilirler. burası iyi de, ben bu lafların altında eziliyor muyum acaba? bir arkadaşımın benim için ne kadar değerli ve özel olduğunu anlattığımı hatırlıyorum birine 3 ay önce. ben de onun için aynı şekilde değerliyim bunu da biliyorum. hislerimiz karşılıklı ve hala aynı. fakat ben onun en kötü günlerinin birinde elim kolum bağlı kaldım ortada. elimden pek bir şey gelecek gibi değil ama gene de az mı çaba harcıyorum acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum. ben yardımcı olamadığımı hissediyorum, ona göre böyle değil hatta tam tersi ama bu da bana yetmiyor. doyumsuzluk burada da ortaya çıkıyor, ilgiye de doymam ilgi vermeye de! ayarsızlık ve hatta kararsızlık da! varlığı da dert yokluğu da çabanın ve yardımın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder