21 Eylül 2010 Salı

ben ölmeden önce..

gün boyu yaşadığım saçmalık, Jägermeister ile birleşmişti ki 2 süper şarkı son noktayı çok güzel koydu.. ve nasıl aklıma kazınmış ise iki gündür bu şarkılar aklımdan çıkmıyor..

ilki şudur..
renksiz hayaller dolu, dokulen gozya$larim
ezikligi tum kalbimde, yaşanmis tum a$klarim
tum aci anilari, bana birakip gitme
beni bana ver artik, peşinden surukleme

duymak istiyorum duymak istiyorum
kalbimde ruhunu duymak istiyorum
gormek istiyorum gormek istiyorum
gozunde gozunu gormek istiyorum

incitme kalbimi, birakip gitme
sana kendimi verdim, beni yoketme
ne olur suskun durma, bir $eyler soyle
karanligin icinde kaybolma oyle

duyabilsem kalbini, okuyabilsem seni
sessiz feryatlarini, aci agitlarini
tum haykirişlarini, hissetmek istiyorum
sana yaklaşip sende olmek istiyorum


ve devamında...

ben ölmeden önce
bir sürü dostum vardı
ben ölmeden önce
bir sürü düşüm vardı

ben ölmeden önce
bir sürü aşkım oldu
ben ölmeden önce
bir sürü hatam oldu

herşeye rağmen pişman değilim
ama yine de bazen düşündüğümde
bir gün gelir de yaşarım ben de yine
tüm aşklarımı, yalan mıydı ey tanrım

çok yalnızım
eriyorum yavaş yavaş...

ama herşeye rağmen sabah "beşiktaş seninle ölmeye geldik" diyerek uyandım gerisi boş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder