20 Eylül 2010 Pazartesi

medeni olmak..

evet bir saçmalığı hiç bu kadar uzun süre yaşamamıştım, saçmalıklar sinirimi bozar hep, gene bozdu ama geçti.. "her şey insana dair" dedi bir arkadaşım "her şey olur".. kendimden şüphe ettiğim anların sebebi zaten bu; her şey olur herkes her şeyi yapabilir.. çok yıl oldu ben bunu öğreneli, bu konuda sağlam bir tokat yedim ve sağlam bir eğitim oldu bu benim için.. ama bu sağlam eğitimin içeriği ve bana yaşattıklarını tekrar hatırlamak çok yıl sonra bile sinirimi bozmaya yetiyor ama şimdilik sinir bozukluğum kısa sürdü. umarım tekrar bir atak yapmaz. bu konuda yazacak anlatacak o kadar çok şey var ki.. bir yanım sayfalarca yaz diyor bir yanım "yeter artık!" dediğim gibi çook yıllar önce çook yazdım da düşündüm de.. artık yeter! saçmalıklar beni sinir eder.. saçmalık diyorum ama ne kadar da medeni bir insanmışım onu gördüm ya güzel bir tecrübe oldu.. acaba sandığım kadar medeni miydim oda ayrı bir konu tabi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder