23 Şubat 2011 Çarşamba

.....

hayatımın en büyük kazığını yemiş gibiyim. duvarı yıkıp yıkmama konusunda hala kararsızım! vapurda kitap okurken kalsaydın keşke. vitray olsaydı iyiydi. şiirler kalsın onlar güzel. muhakeme ne demek tam anlayamadım zaten tam da yazamadım. hasta olduk. ceket iyi evet ceket güzel. internetten araştır işte! ellerim kurudu son zamanlarda. oyun oynuyor sürekli o. kime lazımmış para? sabah sana bir şey söyledim ya işte orda yalan söyledim. ben bezelye severim. hemen kapat onu! o kadar kalabalıkda nasıl yer buldu acaba? ama iyi oldu ayılmış olduk! üzüm suyu içer misin? saçmalamıştık. dalida'nın bütün sevgilileri intihar etmiş. gelmeleri gerekirdi ama gelmezler. gidip nerede ağlamalıyım? şubatlar acıdır. nereye saklandı tüm arkadaşlarım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder